Naar Ribe

4 augustus 2022 - Ribe, Denemarken

Na het ontbijt even de Gluckstad in , tandenborstel en kangekocht, even langs de winkel met mooie houten eenden , helaas gesloten. Vertrokken richting Ribe, onderweg een keer snelladen bij Aral, koffie met muffin in de shop gebruikt. De laadpaal liet zich hier ook weer wat lastig starten, een " laad " buurvrouw kon ons helpen. In Ribe aangekomen voor " Alte Backhaus " uitgeladen , auto geparkeerd. Blijkt klein kamertje met twee bedden en ronde tafel, gedeelde badkamer, helaas. We lopen de stad in, beetje rondkijken naar winkeltjes, veel, touristen, terrasjes etc. Blijkt ook een Lidl te zijn met oplaadpunt. Plan is de auto hier aan te sluiten en wat te gaan eten onderwijl. Na de auto gehaald en gekoppeld te hebben , zoeken we een voor ons geschikte eetgelegenheid. We bestellen een Erdinger 0% , voor mij een burger en Debby visstick met frites en salade.

Helaas bleek de auto niet opgeladen, paal was gestopt. Dus hebben we gezellig drie kwartier na herstarten, in de auto gezeten uitbuiken" Daarna retour parkeerplek en kamer, morgen wordt een golfdag!