Laatste dag, laatste golfdag

21 januari 2023 - Playa Blanca, Spanje

Alweer vrijdag. Morgen retour. Gelukkig droog, redelijk zonnig, maar veel wind. Altijd wind hier, vermoeiend met golf en lastig ook nog. We nemen een buggy, laatste dag mag best. Morgen ook een vermoeiende lange dag. Het golfen gaat maar matig bij mij, veel afzwaaiers,,beetje teveel? Verder wel lekker, mooie vergezichten lekker buiten, gezellig. De baan tweede negen holes kloppen nog steeds niet op mijn horloge, ook het veranderen van de hole nummers naar de nu geldende , werkt niet. Vervelend. Zie je dat je toch afhankelijk wordt van dit gadget.

In de baan weinig afstandspaaltjes.

Na het rondje geen terrasje genomen, vlot naar huis, golftas inpakken bij de auto, hadden we 's ochtends meegenomen. Even aankomen, tukje en eten. Na het eten afrekenen bij de receptie, klopte niet geheel, de dag tevoren dubbel berekend, was ook een chaotische dag in de eetzaal.  We komen eruit met de ons bekende receptionist, een vriendelijke donkere man, die hele grote ogen opzette toen we vorige week laat aankwamen . Hij kon het probleempje zich nog herinneren.

Wekker op 6.45 uur