Lanzarote golf

16 januari 2023 - Playa Blanca, Spanje

Vandaag, maandag, staat Lanzarotegolfbaan weer op programma.  De afslagtijd hebben we  verplaatst naar 12 uur, zo wat meer ruimte in de ochtend. Ontbijt als andere dagen, dan nog even krantje en sudoku. Het is een half uur zeker rijden, mooi weer. De weg is zo langzamerhand bekend, door de bergen is erg mooi. De wegen zijn hier super goed, veel grote rotondes. Google maps helpt ons goed de weg te vinden, je kan je niet meer voorstellen hoe het vroeger ging, met een landkaart?!. We komen op tijd, kunnen meteen door naar hole 10, we willen graag niet met anderen lopen. Het spel is weer wisselvallig, harde wind speelt weer een grote rol. De baan is vergeleken met Teguise toch wel beter, meer gras, minder steenvlakten.

Ondanks mijn poging mijn horloge te updaten, klopt de tweede negen toch nog niet, wel kunnen we nu hole 14 vinden, een wat onlogische aansluiting, maar ja.

Na het rondje golf een rondje terras, zero bier 2 x en cheescake, we nemen het er goed van. Voldaan naar huis en douchen en even liggen. Ruben belt om te melden dat hij overgeplaatst wordt, as maandag naar afkickkliniek in Zutphen, met strenger regime. We hopen dat het beter bij hem aansluit en dit een uitgang naar een gezonde toekomst zal bieden.

Nu lekker wat eten, we zijn altijd vlot klaar, maar genieten wel. Ongelofelijk zo veel erg dikke mensen hier zijn en die eten en liggen de hele dag.

Morgen eten we a la carte bij Italiaan.