Golf op Teguise

15 januari 2023 - Playa Blanca, Spanje

Na twee rustdagen gaan we vandaag weer golfen. Wat later dan oorspronkelijk, dat is wel prettig, iets meer ruimte in de ochtend en het is ook een klein uur rijden.

Entree van de golfbaan is mooi, melden en naar de driving range. Deze is voor het clubhuis, kale matten , kale ballen. Het veld is kaal met gruis stenen, bezaaid met geslagen ballen. Hoe ze die hier ooit weer terug halen? We spelen met een ander persoon , Fransman in buggy, zijn vrouw rijdt mee, heeft duidelijk niets met golf. Zegt ook geen boe of bah. Het spelen gaat erg wisselvallig, ook hier speelt de harde wind een grote rol, de fairway zijn soms smal ernaast is soms hindernis, soms waste -area met vulkaangruis. De score is dus niet ons doel, proberen goeie ballen te slaan en dat is al lastig en wisselvallig. Het loopt redelijk door, doch voor mijn gevoel is het een lang rondje. Een bal of drie verloren. Daarna op het terras een zero biertje en weer naar huis. Lekker douchen en even plat. Om 20 uur wordt ik weer wakker, lekker eten en dan op bed met de tablet , dit schrijven enzo.

Morgen naar Lanzarote golf.