Extra rustdag

14 januari 2023 - Playa Blanca, Spanje

Vandaag zouden we Teguise golfen. Maar na gister leek het ons wel fijn iets rustiger te doen en de baan door te schuiven naar zondag. De receptie was zo vriendelijk dit telefonisch te regelen voor ons., Morgen om 12 uur afslag.

Een lekker ontbijt met haverpap en broodje. Even relaxen op de kamer, sudoku etc. Plan wordt om naar natuurpark Timafaya te gaan, daar is een bustocht door het gebied,  sluit goed aan op de vermoeiende dag van gisteren.

Met de auto maar Timanfaya park, kaartje kopen bij entree voor 12 euro en dan doorrijden naar restaurant en parkeerplek. Hier kunnen we de bus in, wel even een mondkapje kopen in de shop. Niet aan gedacht. Prachtige trip over smal weggetje, kronkelend door het vulkaan landschap. Nooit gezien, schitterende uitzichten.  Na terugkomst de act met de geiser en spontane brand van de braamstruik".  Bekend thema : brandende braamstruik"

We hebben ons in het restaurant niet ingehouden, ik een halve kip op aardwarmte gegaard, Debby geroosterde groenten, cola erbij en daarna koffie met appelgebak. Voldaan terug naar de auto en richting Lidl voor wat extra vocht en proviand voor morgen.

Thuis even plat en daarna naar zwembad, ook eens op een stretcher liggen bij het bad, wat hier de dagbesteding is..  het water is ijskoud en zout. Mij niet gezien.

Op de kamer, na afdouchen, het reisverhaal tot nu toe geschreven en foto's toegevoegd.  Wel een paar uur werk, maar nu klaar. Morgen verder, golf op Teguise om 12.15 uur, mooie tijd voor een rustige ochtend. Wordt vervolgd..