Vertrek woensdag 3 augustus

3 augustus 2022 - Glückstadt, Duitsland

Woensdag 3 augustus vertrekken wij om 11 uur met de Kona,,100 % opgeladen. Het rijdt vlot over de autoweg richting Bremen, Hamburg. We stoppen op advies van de app abrp bij tankstation Ost Damme, eerst rijden we langs de pomp en zien geen oplaadpunt, blijkt wat verderop te staan bij restaurant en Macdonalds. Met enig gehannes krijgen we de paal aan de praat en gaan in de tussentijd bij de Mac een menuutje eten. Opladen tot 80% duurt 45 min. Dan verder richting Bremen Hamburg, met de navigatie in de auto geen probleem. Tegen 19 uur arriveren we in Gluckstadt. De dame van de B&B staat ons op te wachten, krijgen de sleutel van een erg mooie gezelige kamer met doucheruimte en balkon. Alles heel gezellig en schoon , klein keukenblokje alwaar koffie en thee gezet kan worden. Gedouched en koffie op balkonnetje. Daarna naar de haven gelopen langs de schutdeuren naar vuurtoren. Lekker weer en gezellig levendig watersport gebeuren. Auto aan de oplader op de markt. Deze na een uurtje of twee weer opgehaald. Heerlijk bed om te slapen. Volgende ochtend ontbijt in de ruimte met enkele andere gasten, gepakt en en route