Buriram retour bangkok

29 februari 2024 - Parijs, Frankrijk

Vandaag begint de terug reis, om 12 uur worden we opgepikt, de hele familie gaat mee, opa, tante , nicht neven. Wij met drie achterin, de familie in de laadbak. Op luchthaven Buriram is het wachten, familie blijft ook, eten graag iets op Miwe haar kosten!  Als de desk opengaat kunnen we weg, afscheid. Dan weer wachten. Reisdagen zijn vermoeiend door het wachten. In Bangkok wachten op een taxi, de grab wordt twee maal geannuleerd. Het hotel ligt naast de startbaan, maar geluid valt mee. We eten op de hoek , barbeque op zn thais. Onbeperkt voor vast bedrag, de meest vreemde vis en vleessoorten. Niet zo ons ding, maar Miwe geniet. Gelukkig ook frites en kipnuggets. En Chang.

Op tijd naar bed, maar wat is het warm. Hoesten doe ik ook, zere keel. Debby slaapt best redelijk. Om kwart voor zes op, klaar maken voor de grote vlucht. We ontbijten op de luchthaven best lekker na eerst nog wat baths gehaald te hebben. De vlucht met air France is minder dan geen met klm. Personeel niet aardig, geen service. Eten niet lekker, krijgen vegetarisch omdat kip op is. Hangen en proberen te slapen, wat niet echt lukt.

Jouw reactie