Golf Groene Ster

14 augustus 2019 - Leeuwarden, Nederland

Vandaag is het droog en gaan we golfen op de Groene Ster. Twee jaar geleden ook geweest, erg leuke baan met veel water. We kunnen 13.08  uur afslaan, dus alle tijd. Rustig eten en opruimen, golfsoul uit het voronder en de fietsen naar boven gehaald. Accu's zijn opgeladen en banden even oppompen , ze hebben uiteindelijk een jaar stil gestaan. Hetmis maar 4 km fietsen, twee jaar geleden hadden we moeite de weg te vinden en ook nog panne doordat mijn achterwiel inzakte door spaakbreuk. Nu fietsen we vlot erheen, google maps wijst de weg. We zijn er om 11.20 uur, dus eerst een kopje koffie en lekker inslaan op de driving range. Het golfen gaat best aardig, een beperkt aantal clubs mee, geen driver,,dus wat meer moeite om de green te bereiken, maar een goede oefening. Al met al nog 34 punten. Het is gelukkig droog gebleven met redelijk veel wind. Om 17 uur naar huis = de boot en lekker even wat drinken, ipadden en even plat gestrekt op bed om de rug te ontlasten. Het eten maken wemons makkelijk vanaf met het restje brood dat we meehadden , scheelt een boel gedoe, de fut is ook wel op om nog te gaan koken. Morgen richting Dokkum.

1. Yvonne:
    15 augustus 2019
    Fijn: droog weer, het is jullie van harte gegund !