Dortmund Ems kanaal naar Münster

4 oktober 2013 - Münster, Duitsland

We liggen nu in het Dortmund-Emskanaal, net om de hoek van het Mittellandkanaal. Mooi landelijk uitzicht. Youp hing al weer aan de steiger met zijn kont iets in het water. Hij zal het niet leren en Miep zat als een vogel op de railing. Wat een bemanning!!! Er is maar 1 manier om ze rustig te krijgen....
met koken....

4 oktober: Zo ik ben wakker..als een commando denken en onder een ijskoude douche springen en lange haren wassen. Heerlijk eigenlijk, maar niet iets voor altijd. Voelde me "echt"in de kou staan door de Mercury houding.
Nu lekker varen naar Munster.

Vandaag 4 oktober verder het Dortmund Ems kanaal gevaren. wat grijze dag met soms wat nattigheid. het kanaal is relatief rustig wat verkeer betreft. in de sluis bij Munster is het echter proppen. We liggen nu in de stadshaven van Munster, gezellige terrasjes langs de kade. even de Alt Stad ingegaan om te kijken en wat te eten. cadeautje gekocht voor Debby omdat morgen onze 29 ste trouwdag is!