14 juli 2017, loslaten van het thuisfront

14 juli 2017 - Heeg, Nederland

Na gister al de hele dag alle voorbereidingen te hebben gedaan als boodschappen, oa veel kattenvoer, verzamelen en inpakken, instructies schrijven voor de jongens aangaande de poezen etc, hebben we vandaag het huis schoongemaakt en de laatste spullen gepakt. Altijd toch weer een heleboel. Youp voelde duidelijk wat er ging gebeuren, liep de hele ochtend rond en gaf kopjes. Normaal ligt hij overdag op de bank te slapen.
Rond 11 uur weggereden, tranen bij Debby, het aller dierbaarste, de poezen achterlaten. Jammer, maar hopelijk komt het goed en wordt het een fijne mooie tocht.

foto miep ons Engeltje.....onze kanjer

Onderweg eerst een broodje bij pompstation en erg veel stortbuien.
Grote klus alle spullen aan boord en opgeruimd te krijgen, Debby doet het prima, ik ga boodschappen halen. Rond half zes brand meester, erg veel trek in borrel. Klinken op een fijne, inhoudelijke, explorerende open vakantie. Prakje bami opgewarmd, vroeg naar bed, blijven maar in boothuis liggen, morgen op tijd trossen los.

Kremer Heeg

BoothuisThuishaven

1. Anja:
    14 juli 2017
    Dat was een zware dag zo samen. In ieder geval, slaap lekker in het boot en dan wanneer de trossen los gaan en jullie vertrekken, dan wens ik jullie een mooie reis toe met veel mooie momenten, veiligheid, gezelligheid en gezondheid. Behouden vaart!
  2. Anna wijtmans:
    14 juli 2017
    ben al bekaf alleen bij het lezen van jullie voorbereidingen.