De polder uit.

16 augustus 2016 - Zeewolde, Nederland

Wakker worden in Dronten is fijn, vroeger zeiden we: "  daar lopen de meiden in blote...". Zei Debby's oom : " kan je nagaan in de Lutte....!

Het weer is goed, dus als gewoonlijk ontbijt op het achterdek. " krantje erbij= ipad + wifi.

Om half twaalf maken we aanstalten, eerst nog even water tanken. We kiezen ervoor richting Zeewolde te gaan, alternatief is Lelystad ,  maar zo zijn we wel vaker gegaan, liever iets nieuws. Dus weer de Kampersluis genomen en dan stuurboord uit richting Biddinghuizen. Overigens eerst belde  de makelaar over de ontwikkelingen rond de aankoop van het appartement van Martijn. Ons voorstel is geaccepteerd, dus Martijn koopt een  huis! Fijn voor hem, leuk vooruitzicht, mooie woning/appartement, zal hij zich goed thuis voelen. Verder rustige vaart richting de Blauwe Dromer bij Harderwijk. Dit sluisje is kleiner dan de anderen, kan maar een boot in, dus even wachten en dan voorzichtig in varen, erg smal, bdz maar 45 cm over. Debby zet de video aan en alles wordt opgenomen. Door naar Zeewolde, voor anker gaanwe liggen, lekker glaasje en hapje op het achterdek: wat ia dat toch genieten!

Morgen naar Amsterdam, maar of we dat halen is de vraag, mogelijk een tussenstop.